35+ Tekenopdracht Groep 2

35+ Tekenopdracht Groep 2. Datum plaatsing 22 september 2018. Kies een tekenopdracht uit als basis voor een tekenles of gebruik de opdrachten als klaaropdracht.

Tekenen Archieven In Mijn Klas Nl
Tekenen Archieven In Mijn Klas Nl from i0.wp.com
Van cito tot knutselwerkjes voor groep 1 t/m 8. Voor die leerlingen én voor die momenten heb ik met behulp v meer dan 100 tekenopdrachten voor tussendoor of als kinderen klaar zijn met hun verplichte tekenopdracht. Deze muzikale tekenopdracht is ideaal voor groep.

Leuk voor bijvoorbeeld een kennismakingsles.

Tijdens de knutselactiviteiten doe ik daar ook wel activiteiten mee maar ik vind het zinvol om ook wat te doen zonder een thema en dan alleen aandacht voor verschillende technieken. Deze muzikale tekenopdracht is ideaal voor groep. Dus laat het potlood zwierige lijnen trekken en pirouettes maken op de maat van de muziek. Oct 15, 2020 · 33 leermiddelen gevonden over tekenopdracht, gedeeld door leraren en organisaties.


Reacties

Populaire posts van deze blog

24+ Blaze En De Monsterwielen Filmpjes

30+ Tekenopdracht Groep 4 Herfst

30+ Tekenopdracht Groep 5